středa 26. září 2012

Den pohody





Je půl deváté ráno a já otvírám oči. Zjišťuji, že jediné, co mi funguje, jsou víčka, a i s nimi mám značný problém. Proto se tedy příliš nenamáhám a usínám na další hodinku. 
      Nyní je půl desáté a já opět otvírám oči, tupě zírám před sebe a přemýšlím, co dnes podniknu. A jelikož jsem rozumná a nechci se strhat, začnu  ráno poklidně s čajem a časopisem Marie Claire.










Ve dvanáct hodin jsem se konečně zvedla z postele s tím, že zajdu do obchodu, koupím nějaké to pečivo a třeba doma i něco poklidím. Vrátila jsem se ovšem i s čokoládou Orion a s pochoutkou od Zory, což mě zaměstnalo na další pohodovou hodinu. Nesnědla jsem obě, i když bych to hravě zvládla, jen jsem od každé ochutnávala. A ochutnávala jsem tak dlouho, až z každé zbyla půlka. Co se týká čokolád, Zora mě zklamala. Maminka mi jí kupovávala, když jsem byla malá, a vždy mi chutnala. Teď mi přijde, jakoby umělá. Naopak Orionka mi chutnala moc.





Odpoledne mi napsal přítel, že za mnou přijede a něco podnikneme. Napadl mě výlet na kole, i když s dnešní leností nevím, zda nějaký výlet ustojím. Nachystala jsem si tedy pár věcí do baťůžku, stříkla na sebe mou oblíbenou vůni Miss Dior pro dobrou náladu a plánovala, kam u nás můžeme vyrazit na kole. České Velenice samo osobě není moc hezké město, ale okolí je na projížďku super. Nejkrásnější jsou však Novohradské hory, jenže tam se mi nechtělo, to už bylo moc daleko. Pak mě napadlo, že se pojedeme podívat na moje oblíbené kravičky. Možná jsem teď za blázna, ale mám strašně ráda kravičky, konkrétně ty, co se pasou ve Dvorech nad Lužnicí. Highlandský skot je prostě nejkrásnější kravička. Proto jsem měla jasno, musím je vidět na živo. A tak bylo rozhodnuto.



No není to roztomilý? :)) 

Opravdu krása, vyjet si na venkov.


Pohoda a klid na vesnici :).

Taky takové moje zvířátko :D.

A na závěr nějaké ty kravinky...

Dnešek byl fááájn, opravdu jsem ráda, že jsem se k výletu dokopala. Vyjet si do přírody, na venkov je  tak uklidňující...je to jako jiný svět. a navíc mám dobrý pocit, že jsem se protáhla na kole a něco udělala i pro své tělo.

   

1 komentář:

  1. Pááni krásné fotky :) tak start dne s Marie Claire a čajem vynikající!! Též mám takový start. Jinak Miss Dior je krásná, to se máš, že jí máš :D a fotky z přírody krásné moc, těším se na další článek :-)

    OdpovědětVymazat