čtvrtek 11. října 2012

Hydratační maska s aloe vera od Baley

Jak jsem Vám již včera slíbila, dnes jsem si připravila recenzi na pleťovou masku od Baley. 






Jelikož jsem milovnice různých masek a výživy pleti, koupila jsem si dvě. A jednu jsem dnes vyzkoušela, abych Vám o ní mohla něco napsat.
Vybrala jsem si je od značky Baley, protože jsem chtěla zkusit ty levnější. Přemýšlela jsem o maskách od Garnier, ale třeba příště...zkusit se musí vše.
A nyní k recenzi. 
Balíček obsahuje dvě masky, které by měly, jak píší na obalu, vydržet na dvě použití. Tak s tím musím absolutně nesouhlasit. Možná je to tím, že mám malý obličej ( :D ), nebo ta moje maska je téměř bezedná, ale mě to vydrží minimálně na pětkrát. 


Masku nanáším štětečkem. Díky němu je aplikace jednodušší, rovnoměrnější a pro mě i zábavnější...
- Po nanesení jsem měla pocit, jako bych si na obličej napatlala tlustou vrstvu krému..totiž tato maska je velmi mastná a působí jako krém.
-Masku jsem zkoušela dvakrát, a poprvé jsem na obličej rozetřela asi moc velké množství, protože mě pleť pálila, i když to po chvilce přešlo, dobrý dojem to na mě neudělalo. Po druhé jsem si přípravku nanesla méně a naštěstí pálení se nedostavilo. 
- Vůně je mi celkem příjemná, není moc aromatická, což mi na obličeji vyhovuje :).
-Co jsem trošku nepochopila je to, že na obalu píší, že se má maska po uplynutí 15 minut setřít kosmetickým tampónkem a nemá se smývat. Jenže ať jsem se snažila, jak jsem se snažila, maska tampónkem setřít nešla. Drolila se a žmolkovala, a stejně i po odstranění, mi na pleti zanechala jakýsi mastný povlak. Jak už jsem psala, myslím, že je to dobré pro mrazivé dny, jelikož vrstva masky pleť ochrání před vysoušením, popř. popraskáním pokožky, ale moc příjemné mi to nebylo.  Takže příště prostě masku smyju a uvidíme, zda to bude mít nějaký efekt. Docela mě překvapilo, že se tato maska nesmývá, většinou jsem viděla masky, které se musely dokonce PEČLIVĚ smývat.
Co musím ale masce nechat, je fakt, že díky ní nemám pocit pnutí pokožky, na což trpím....hlavně v zimě, a cítím jakousi příjemnou svěžest. 
Takže, kdybych měla v procentech ohodnotit tento výrobek, tak dám 50%. Ale zase co se týče srovnání ceny a účinnosti, tak je to POSTAČUJÍCÍ. 
Pro ty, co trpí na vysušenou pokožku, tuto masku doporučuji aspoň vyzkoušet.
Cena: 18,-


Zítra si pro vás připravím recenzi na pleťový krém od Alverde :).







4 komentáře:

  1. Tak to už je podruhé, co vidím slovo "intaktní" (píšou to na obalu)... Ono je to asi fakt oficiální slovo :-D

    OdpovědětVymazat
  2. v poměru kvalita - cena je to super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pleťovým tamponkem snad nejde setřít žádná maska, to by si člověk dřív sedřel kůži z těla! Ale překvapila mě ta krémová konzistence a hydratace!

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto souhlasím! Vystačilo by mi to taky nejmín na 5 použití! A poprvé se mi stalo i to samé.. dala sem si vrtvu té jejch 'jedné dávky' a obličej mě lehce pálil. Druhý pokus se zdařil víc (dala sem o 2/3 menší dávku). Za tu cenu toho nelituji, ale příště vsadím na jistotu, což je u mě maska od Balea se Zinkem a bílým jílem! Doporučuji, je skvělá po všech stránkách, jak konzistenčně tak funkčně!! :) Jinak velice dobrá recenze, chválím!

    OdpovědětVymazat