čtvrtek 4. října 2012

Kocour v botách

Dnes Vám představím své oblíbené botky dorobotky. Dostala jsem je od dědy, přivezl mi je z Itálie, a udělal mi s nimi velikou radost, protože jsem po podobných koukala už déle.
Proto se nemohu dočkat, až tyto botky, kvůli zimnímu období, opět nazuji.




































Jsou celkem vysoké, tak nějak kousek nad kolena. Na chození jsou hrozně pohodlné, díkybohu mají jen maličkatý podpateček, kterému se ani nedá říkat podpatek. Skvěle se mi hodí k úzkým kalhotám. 


Vždy si v nich připadám, jako kocour v botách :D. 
Pořídila jsem si k nim nějaké svetříky....a pár jsem jich dostala od dědy :) Myslím, že k těmto botám budou to pravé ořechové :)


A tak v příštích článcích můžete čekat nějaký ten outfit :).

A ještě na závěr fotka dalšího šperku, který jsem si navlékla, při chvilkách nudy :D.








25 komentářů:

  1. Nice boots!I like your blog. What about following each other?

    OdpovědětVymazat
  2. uka ty svetry! :D :D já jsem teď svetrofil :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tie čižmy sú prekrásne. Tiež hladám na zimu niečo podobné.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné botky :) tolik svetrů O.o já nemám ani jeden :DD :( nikde nemužu sehnad nějaký který by mi slušel

    OdpovědětVymazat
  5. Máš moc hodného dědu :)) a šikovné pacinky! Botky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. krásne botičky! už sa teším na outfit ;))

    OdpovědětVymazat
  7. Ty boty jsou opravdu krásné.
    A moc ti děkuju za milý komentář i sledování blogu!

    OdpovědětVymazat
  8. taky bych chtěla:) ty boty jsou krásné:) a myslím žeti rozhodně budou slušet:) a k svetříku! OMG to bude bomba!
    zvu tě ke mě na blog:) mam ho nový ,tak pokud se ti bude líbit prosila bych o pravidelného čtenáře:)(jelsi budeš chtít) tvím sem se také stala:)

    OdpovědětVymazat
  9. Luci, ty boty vypadají nádherně. Doufám, že je cvakneš jak vypadají v terénu na nohách:-). Strašně se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, budu se snažit, vyfotit se v nich co nejdříve :)

      Vymazat
  10. Děkuju! :) a máš nejspíš suprového dědečka :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné boty.. vyrábím také šperky z korálků.. dokonce je prodávám i u sebe na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  12. topanky su uplne super!
    A pri príležitosti tretích narodenín môjho blogu ťa pozývam na historicky prvú giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. tak to mas super dedka ze ti donasa taketo super veci:)

    OdpovědětVymazat
  14. vyzerajú zaujímavo, dedko má dobrý vkus :) dúfam, že neskôr bude post aj s celým outfitom

    OdpovědětVymazat
  15. Těmi šperky mě inspiruješ :P asi vytáhnu korálky a něco si taky udělám :)) a ty kozačky jsou krásný, já teď nějaký sháním...chtěla bych černý :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty boty vypadají uplně super! Doufám, že bude i nějaký ten outfit. :)

    OdpovědětVymazat
  17. boty a svetříky jsou tak jediné, kvůli čemu se těším na zim..:)
    krásné)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadají krásně a děda je moc hodný, že ti vozí takové dárky a ještě se trefí do velikosti ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On se ani trefovat nemusí...v naší rodině ženský mají všechny stejný velikosti bot :)

      Vymazat
  19. Tvůj děda má vážně vkus !! krásné kozačky! ty by se mi taky moc líbily:) jsou uplně úžasné, navíc se mi hrzně líbí když jsou tak vysoké :)) závidím:))
    PS: pěkný a příjemný blog:) jsem follower:))

    www.demination.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Krásne botičky :) keby tak aj môj dedo mal taký vkus :)

    OdpovědětVymazat