úterý 16. října 2012

Má nejmilejší kabelka

Musím se přiznat, že mnoho kabelek nemám. Není to určitě z důvodu, že bych je nepotřebovala, nebo že kabelky nemám ráda...kabelky miluji, stejně jako ostatní módu a  její doplňky, ale jednoduše proto, že vždy když jsem měla peníze, raději jsem si koupila něco na sebe. Jednu Vám ovšem ukázat musím. Je to už spíše babička, ale slouží mi tak dobře, že bych se jí jen ztěžka zbavovala. 


Tato taštička mi dělá radost už pět let minimálně, s klidným svědomím mohu říci, že se mi neomrzela, stále mi skvěle doplňuje outfity a to neříkám jen z úcty ke starším. 


Doufám, že tu se mnou bude ještě pár let, jelikož si nedokážu představit, kde bych sháněla za ní náhradu. Vím, že je spoustu krásných, dokonce nádherných kabelek, ale tahle je moje srdeční záležitost, takže pokud jednou bude opravdu ve stavu, že se nebude dát nosit, zarámuji si ji a budu smutně vzpomínat, jaké krásné a hlavně veselé chvíle jsme spolu zažily, když jsme flámovaly do rána a znovu do noci.



A co Vy? Také máte věc, kterou nejste schopni vyhodit i kdyby se rozpadala, protože jí prostě máte rádi?


13 komentářů:

  1. áá kabelka ala Balenciaga :) kdes jí koupila? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, ta je pěkná! Ideální rozměr :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takto nostalgická moc nebývám. Když se něco rozbije, tak se prostě nedá nic dělat. Určitě jsou i věci, které bych nevyhodila, ale spíš je to ten druh, který každodenně nepoužívám, třeba knížky a tak :-) Kabelky se mi bohužel velice rády rozpadají už po krátké době...

    http://aodori.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ano ano, takových kousků mám hodně a nejsou to jen kabelky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mam par veci co nikdy nevyhodim :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Niekedy som nosila jednu kabelku, kým sa nezačala párať :D Potom som pochopila, že radšej tričko za 3 eura ale kabelka musí byť :D Bohvie načo príde o rok :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezká! Líbí se mi ta barva!:) A taky se hrozně nerada zbavuji starších věcí, nemám to srdce nic vyhodit a raději počkám až se to úplně zničí:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Kabelka hezká..
    A ano, taky mám věc, kterou bych za nic na světe nedala, v mém případě to je KOSMETICKÁ taštička plná LÍČIDEL ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. mě kabelky omrzí už po půl roce, na to že jí máš 5 let vypadá moc dobře =)

    OdpovědětVymazat
  10. Já na tyhle hadrové kabelky moc nejsem, ale moje maminka je zbožňuje! :) Jinak také mám ve sbírce pár kabelek babiček :D :)

    OdpovědětVymazat