středa 10. října 2012

Návštěva drogerie Dm

Tak jsem opět zavítala do mé oblíbené drogerie a přinesla si odtud pár kosmetických vychytávek. Zaměřila jsem se obzvlášť na značky, které mám méně vyzkoušené. Baleu sice mám vyzkoušenou, ale jen co se týče balzámu na rty a tělového másla, se kterými jsem byla velmi spokojena. Proto jsem se rozhodla zkusit i další její produkty. Dále je to značka Alverde, s ní mám tu čest poprvé. A nakonec je to výrobek od firmy Alkmene, což je německá značka, která do svých produktů přidává především výtažky z australského čajového stromu, neboli Tea tree oil. Ještě jsem si vzpomněla, že jsem Vám chtěla představit peeling na ruce od Avonu, myslím si totiž, že začíná být období, kdy bude aktuálním, proto jsem se rozhodla trochu o něm pohovořit..


Na fotce můžete vidět dvě pleťové masky od Baley, pleťový krém od Alverde, peeling na ruce od Avonu, pleťovou vodu od Alkmene a nakonec odličovací tamponky, bez kterých se neobejde snad žádná z nás :).
Recenzi můžete čekat už zítra a začínám pleťovou maskou. :)

9 komentářů:

  1. tak jsem zvědavá, tyhle malinký masky mám ráda :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Masky bych si taky mohla jít koupit :) a i kosmetické tamponky, ty už mi dochází. Díky za připomenutí :DD

    www.sunnyym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pořád si říkám,když přijdu do DM,že bych si už konečně mohla koupit něco od Alverde.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Na tu vodu od alkmene jsem koukala, jsem zvědavá na recenzi :) Ale asi ji beztak taky zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty masky od Baley zbožñuju :-) Nejvic levandulovou, kterou uz bohuzel nemaji :-( alespon u nas.

    OdpovědětVymazat
  6. Drogerii DM miluju, ale bohužel u nás nikde není, takže v ní nakupuju málo...

    OdpovědětVymazat
  7. tu masku od baley mam taky a je super

    OdpovědětVymazat
  8. Tie masky sú skvelé,mala by som aj ja zavítať do DM :)

    OdpovědětVymazat