sobota 27. října 2012

Peeling na ruce s olivovým olejem od Avonu

Ahoj, 

už je to pár dnů, co jsem na svůj blog nepřidala žádný příspěvek. Nechci se vymlouvat, že jsem neměla absolutně žádný čas, protože to není pravda. Času jsem měla fůru, že bych ho rozdávat mohla, ale jednoduše jsem byla líná.. a tak trošku mě přepadaly chmury a depky. Důvody jsou různé, ale už je čas, se tomu postavit, smířit se s tím, že jaký si to člověk udělá, takový to má, a pokračovat dál, protože kdo si v depresích lebedí, má zřejmě největší problém se sebou. Tak, to by asi tak stačilo mého pokusu o chytré řeči a hurá na recenzi :).

PS: Mimochodem jsem se těšila, že Vám dnes vyfotím konečně nějaký ten outfit, ale bohužel počasí je neúprosné.

Tentokrát jsem otestovala výrobek od známé značky AVON, a to peeling od řady PLANET SPA. Můj názor na tuto značku je asi takový. Z velké části hraje hlavní roli komerce. Neříkám, že výrobky nejsou dobré, hodněkrát jsem s nimi byla velmi spokojená, ale jednoduše nejsem zastánce maxi reklam a propagace. Často jsem byla svědkem toho, že velká reklama zastírá skutečný účinek výrobku. A pravidlo čím větší a efektnější reklama, tím větší je produkt ,,sráč", si myslím většinou platí. Chápu, že reklama je pro firmu důležitá, ale proč to přehánět a lidi lákat zbytečnými bludy. Asi tomu zkrátka nerozumím. Ovšem i tak je Avon má oblíbená značka, hlavně co se týká dekorativní kosmetiky ( kromě řady COLOR TREND ) a kosmetiky od řady PLANET SPA.


Můj problém jsou suché ruce a hlavně v zimním období má pokožka trpí, proto občas sáhnu po peelingu. Já si velmi oblíbila peeling od Avonu, řady Planet Spa. Obsahuje totiž kromě malinkých částiček, které zbaví pokožku odumřelých buněk, také olivový olej, který pokožku řádně promastí a tím jí dodá jemnost a hebkost. 



S peelingem se velmi dobře pracuje, jak jsem říkala, je mastný, takže se s ním ruce dokonale masírují. Na mě to působí jak takový relax. Za sebe určitě doporučuji.



6 komentářů:

  1. peeling na ruce jsem ještě nezkoušela :) vypadá zajímavě

    OdpovědětVymazat
  2. peeling přímo na ruce jsem ještě nezkoušela, většinou to vrznu klasickým peelingem :) a když už, tak si vybírám něco od Oriflame, nevím proč, ale mám ho radši :D ale taky jen hodně zřídka..

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, zkoušela jsem peeling na obličej, peeling na nohy ale na ruce ještě ne.. :) Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  4. Já ani nevím že nějaký peeling na ruce je..:D Ale vypadá zajímavě :))

    OdpovědětVymazat
  5. Taky dík za tip, Avon celkem můžu a tohle asi velice brzy vyzkouším :3

    Jestli dovolíš, zvu tebe i tvé čtenáře na giveaway (je tam zastoupen i ten Avon :-D), třeba vás něco zaujme :-)
    http://aodori.blogspot.cz/2012/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat