pondělí 8. dubna 2013

Hnědá, hnědá a hnědá!!!





Ahojte, 
dneska si dáme takový pohodový článek, a to o mé oblíbené barvě. 

Poslední dobou (odjakživa :D) jsem si totiž oblíbila přírodní barvy, hlavně hnědou. I když je hnědá barvou spíše podzimu, já se tím zrovna moc netrápím. Proto jsem vytáhla některé starší i nové kousky, s nimiž zkusím pár kombinací. Zatím Vám je aspoň představím.





Boty od babičky už mám dva roky, ale teď je čeká premiéra.



Kabelka je ze sekáče asi za 150,-. Líbí se mi na ní hlavně ty kapsy,
člověk pak aspoň nehledá půl dne klíče nebo lesk na rty :D.

Pásek, už ani nevím odkud, ale patří též mezi mé oblíbence. :)

Pamatuji si, že přírodní barvy byly vždy mými nej, kromě dětských let, kdy jsem milovala růžovou a všelijaké křiklavé barvy, čím více bylo barev pohromadě, tím jsem z toho byla nadšenější a pokud možno třpytky a blikátka...no možná by si mě i nechali v cirkusu :D . Ale teď jsem se trošku zkrotila. Kromě přírodních odstínů, mám také ráda klasiku..černá, bílá. Jinak ale nemůžu říct, že bych jinou barvou pohrdala. Ráda kombinuji různé odstíny....jen ty výrazné spíše formou doplňků.


A jak to máte Vy s barvami? 










4 komentáře:

  1. ach tie topánky sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já oblíbenou barvu nemám, ale nejsem ani na moc výrazné barvy. Možná na léto, ale ráda bych si chtěla začít kupovat oblečení v tlumenějších barvách - např. zrovna hnědá nebo třeba mint barva :) ta se mi začala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  3. mě ohromují hnědé (a ještě lépe hnědé kožené) věci. Pásky, kabelky, boty, bundy, kabáty.. Je to všechno kouzelné :)

    OdpovědětVymazat
  4. kurňa nebudem my rodina?!:D taky miluju hnědou:D + červenou a černou no:D to jsou moje top barvy:D

    OdpovědětVymazat