středa 17. dubna 2013

Pohodička, klídeček...díky.

 Středa....poslouchám si tak ,,one day baby we''ll be old´´, usrkávám kafe a užívám si pohodičku, která na mě dýchá snad ze všeho. Až mě přepadá myšlenka, jestli je vážně možné, že mě počasí tolik ovlivňuje..

V pátek mi opět přišel mini balíček značky Bioderma. Někdy v lednu jsem se zaregistrovala na jejich stránkách, a oni mi teď čas od času posílají vzorečky a oznámení o různých novinkách. Navíc mi vzorečky pokaždé přišly v hezkém praktickém balení. Teď mi přišly tři vzorečky, jeden na jedno použití a zbylé dva jsou o něco větší (krém na problematickou pleť jsem použila asi 5 krát a čistící gel, kterého stačí opravdu trošičku, protože hodně pění, mi vystačil také přibližně na pět použití).


Zítra se chystáme s přítelem na kola, užít si to hezké počasí, co hlásí. Aspoň se odreaguji, jelikož mě v pátek čeká pracovní pohovor. Tak mi držte palce, už by to nějakou práci chtělo..

Mimochodem, taky máte oblíbený nějaký prvek na oblečení, třeba určitý typ řasení, volánky atd? Já jsem si totiž momentálně zamilovala třásně. Nemyslím tím, že bych je musela mít všude, ale ráda si touto ozdůbkou oživím třeba staré tričko :). 





7 komentářů:

  1. Používáš Biodermu ? :)
    Tu ti zase závidím já,protože je na mě moc drahá :/ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Bioderma je skvělá :) Na mém blogu probíhá GA budu ráda za tvojí účast :) http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To tričko je skvěle! Tyhle třásně se mi hrozne líbí:)

    OdpovědětVymazat
  4. s tou pisnickou souhlasim :) ale lepsi je si to neuvedomovat :)

    blog she.is.the.one

    shop mignon mignon

    OdpovědětVymazat
  5. bioderma je najlepšia :) a super tričko

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Od Biodermy teď testuju vzoreček, jinak jsem nikdy nic neměla, je to trošku mimo mojí cenovou hranici :) A to tričko je super!

    OdpovědětVymazat