neděle 23. března 2014

Nedělní klídek jako povinnost.



Neděle je den, kdy se otáčím za celým uplynulým týdnem a přemýšlím nad věcmi, které se staly, mohly se stát nebo naopak se nestaly. Po ruce mám kafe nebo něco dobrého, prohlížím fotky z uplynulého týdne a užívám si dobré nálady, která mi zbyla ještě z pátku a soboty, kdy bylo venku tak krásně. Počasí mě vždy dokáže nabýt energií a pozitivním myšlením, proto mi ani nevadí, že je dnes tak sychravo.


Co může být krásnější, než strávit hezký den s milovaným člověkem. Osobně mi k tomu stačí obyčejná procházka a trošku toho sluníčka... sednout si u řeky a mlčky pozorovat a poslouchat pohyb vody. Dnes bohužel tak krásně nebylo, ale oblíbený seriál to jistí vždy. A nebo jen stačí, podívat se na fotku ze dne, kdy krásně bylo :) .


Prostředí bez aut, paneláků, továren a městského ruchu je pro mne nejoblíbenější i přesto, že tak ráda nakupuji nebo chodím do kina...


A když nejde relaxovat venku, stačí si uvařit černý čaj s medem a citrónem, zapnout televizi a dát nohy nahoru....



A aby ta pohoda byla opravdu "echt", zapálím aroma lampičku s novým esenciálním olejem od Salus. Příjemná svěží a uvolňující vůně Litsea Cubeba připomíná citron s květinovým nádechem.


Hezký nedělní večer přeji :)






2 komentáře:

  1. Páni, sluší ti to. :-)
    Máme doma stejnou lampičku. :-)
    O víkendu byl super čas na procházky, takže se ani nedivím.

    OdpovědětVymazat
  2. mooc ti to sluší:) jinak opravdu krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat