neděle 9. března 2014

Z lenosti jen pár fotek

Jooooo, dneska jsem šíleně líný člověk a klidně se v té lenosti budu rochnit celý den. Včerejší akce mě zmohla víc, než jsem měla v plánu a původní sliby typu ''půjdu brzo domů'' nebo ''alkoholu si dám jen trošku na rozjezd a už vůbec nebudu míchat'', byly celkem rychle zapomenuty. 
A tak teď vypadám tak, jak vypadám a zmůžu se akorát na pár fotek, které během týdne vznikly.

Včerejší outfit, ke kterému jsem měla ještě černé punčochy.
Pásek v pase mi pomohl nařasit tílko.
Boty jsem si naprosto oblíbila.
Pásek bych brala raději bez detailů, ale spolu s výraznými doplňky se hodil
k tématické akci toho večera.



Výrazné náušnice, u kterých jsem si byla jistá, že je na sebe nikdy nevezmu.Nakonec se skvěle hodily a určitě si je ještě ponechám :).







-Skvělý štětec na pleťovou masku, kterou díky němu rovnoměrně rozetřete a navíc je to příjemný :) .
-Můžete na něj kouknout na parfums.cz .



















Zkouška nového foťáku :D .



Moje láska :)

1 komentář: