neděle 6. dubna 2014

Něco málo z fotek

V neděli jsem lenoch, to je bez debat, proto jen pár fotek, které vznikly během týdne. :)


Oblíbené kraťásky z HM, sice ze staré kolekce, ale to mi vůbec nevadí. Už se těším, až je na sebe obleču :) 


.
Lehounký šátek s dekorem Paříže...skvělý na jaro. :)


Vůně, kterou mám už téměř dva roky a ještě se mi neomrzela... :)


Náušnice ve tvaru kytiček jsem si v poslední době hodně oblíbila, hlavně teď na jaře... :)


Blistex balzámy prostě zbožňuji... skvěle hydratují a navíc rty krásně chladí.


Oblíbené zrcátko mi v kabelce dělá vždy parádu... :)


Tyto knihy jsem si zamilovala už na střední škole, už se těším, až budu mít doma i ostatní historická období... :)



Sice jsem byla vždy proti "zrcadlovým" fotkám, ale prostě samospoušť mi nechtěla pořádně ostřit :D



Asi narcis... :D


Opravdu netuším proč mi blogger dal černý puntíky do očí :D


Nový foťák, prostě musím neustále fotit... :D


Kuliočko :D Ach jo...tak to už stačí :D .

Hezkou neděli všem :)








Žádné komentáře:

Okomentovat