pondělí 28. dubna 2014

Reghaar, krásné vlasy? ...tak to chci vidět!!!

Už nějaký ten čas řeším problém s vlasy. Dlouhé, husté a hlavně kvalitní vlasy...ano, to chci. Na první pohled se může zdát, že moc velký problém s vlasy nemám, ale opak je pravdou. Kdo má dlouhou hřívu možná ví, jak je náročné udržet vlasy na hlavě...a to je přesně můj problém, mám KOUTY...a ano, to nechci. Tak jsem pročítala různé recenze rady a blábláblá. Málem jsem se nechala zlákat ampulkami od Vichy, které stojí kolem 2000 Kč a dalšími drahými značkami tipu Viaderm atp. Nemůžu sice posoudit jejich účinnost, ale podle názorů ostatních je absolutně zbytečné tak drahé aktivátory pořizovat. Dokonce jsem se dočetla spíše těch negativních názorů. Naopak spousta dobrých ohlasů má značka Reghaar, která je v porovnání s Vichy a tak, téměř zadarmo. 

Ode dneška tedy začínám s užíváním vitamínků Reghaar, které mají vlasy posílit, zlepšit jejich zdraví a vzhled, a pomoci při růstu a dále aktivátor téže značky pro zamezení vypadávání vlasů a spoustu dalšího ke zdraví pokožky hlavy a vlasů. 
Dohromady jsem zaplatila necelých 200 Kč (aktivátor a tabletky). 
Jsem na to zvědavá, ale po pravdě tomu zatím moc nevěřím. 
Máte s Reghaarem někdo zkušenosti?


2 komentáře:

  1. nemám, neznám :) pokud to ale bude fungovat, děj vědět! já teď beru necelý měsíc Panthenol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o Panthenolu jsem slyšela taky mnoho dobrých názorů, takže jsem zvědavá i na tvou zkušenost :)

      Vymazat