neděle 18. května 2014

Hydratační pleťová maska od Natuderm Botanics- recenze

Už dlouho tu nebyl žádný článek co se týká mých oblíbených kosmetických produktů, a to o pleťových maskách. Snažím se zkoušet různé druhy, různých cen, abych si udělala obrázek jak o levnější kosmetice, tak i o té dražší. Tentokrát jsem vybrala spíše tu cenově dostupnější, masku značky Natuderm Botanics, v prodejně DM drogerie. 


-Proč jsem sáhla právě po této masce? Hlavně protože jsem doposud neměla žádnou zkušenost se značkou Natuderm a už nějaký ten pátek po ní pokukuji. Navíc mne zaujalo drobounkým písmem napsáno ginkgo+olive. Ginkgo je složka, se kterou jsem ještě neměla tu čest a velmi mě zajímá její účinek na pleť. Všichni určitě moc dobře víme, co ginkgo dokáže s naší myslivnou... hlavně tedy paměť a zvyšuje koncentraci a soustředěnost. Co pak tedy dokáže s pletí? Pojďme se na to podívat...

Co maska slibuje?


  • osvěžující hydratační maska posiluje přirozenou ochrannou bariéru zvyšuje elasticitu pokožky
  • ginkgo a pečlivě vybraný olivový olej pečuje o suchou a citlivou pleť
  • pleť je po použití jemná, hebká a svěží
  • je vhodná pro vegany, bio produkt, bez parabenů


Můj názor:

- Balení působí přirozeně hlavně díky jednoduchosti barev. Obsahuje dva pytlíčky s dostatečným množstvím masky. Pokud ale máte raději silnou vrstvu jako já, radím použít celé dvoubalení.
Vůně je velmi příjemná a svěží. Připomíná mi kombinaci olivového oleje s jablkem Golden... nic nepříjemného.
Konzistence je hutná krémová, která se ale velmi dobře roztírá. Na pleti je velmi příjemná a svěží pocit. Asi po dvaceti minutách působení jsem masku setřela kosmetickým ubrouskem, můžete smýt i vodou, ale osobně mám lepší pocit, když masku odstraním ubrouskem, díky čemuž na pleti zůstane tenounká vrstvička podobná tomu, když nanesete na pleť krém. Každopádně odstranění masky je velmi snadné a překvapivě na pleti nezůstává ten nepříjemný voskový povlak.

- Výsledný efekt mne přesvědčil o tom, že je to momentálně moje nejoblíbenější hydratační pleťová maska. Pleť je totiž nádherně jemná, jakoby nacucaná vláhou, pružná a jemná. Masku bych dokonce srovnala s maskou od La Roche-Posay( recenze ZDE ), ta je však dražší, proto jí hodnotím o něco lépe. 

Cena masky (dvou balení) je 55 Kč a zakoupíte v DM drogerii.

Máte zkušenost s touto maskou nebo s jiným produktem značky Natuderm?

Žádné komentáře:

Okomentovat