čtvrtek 5. června 2014

Z uplynulých dnů

Rubrika "Z uplynulých dnů" se zde bude objevovat jednou za dva týdny. Bude tvořena "oddychovými" články s fotkami, na nichž budou zachyceny jak outfity, tak výlety a mnoho dalšího, co se nevešlo do článků jiných rubrik. 



První fotka je momentka, což je asi vidět na první pohled :D, proto největší pozornost věnujte outfitu. Ten je tvořen černými jednoduchými šaty Guess, které jsou na mě příliš krátké, proto pod ně nosím černé legíny. Nakonec jsem přes šaty oblékla top, který jsem si vytvořila ze starého trička tak, že jsem ustřihla spodní okraj a vytvořila třásničky... strašně mě baví přetvářet staré věci :) .







Něco málo z výletu na kole :)


Ten strom mě prostě zaujal...



Já vím, zase ty kachny :D .









Outfit do města, tvořený mou oblíbenou halenkovou košilí.



Kabelka Picard.


Nové náušnice, skvěle se hodící k oranžovým detailům na košili :) .


4 komentáře:

  1. Krásne fotky, vyzeráš super najmä na tých momentkách. A tento outfit dole sa mi tiež veľmi páči, už dlho zháňam nejakú takú košielku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) U košilek je super, že se dají dobře kombinovat a nosit na různé způsoby :)

      Vymazat
  2. vyzeras naozaj krasne! si moc fotogenicka!

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, ktoru najdes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář, na giveaway se podívám :)

      Vymazat