středa 13. srpna 2014

Letní focení u vody

Ahoj, zdravím, také máte z dnešního pršavého počasí náladu tak akorát lenošit a ládovat se vším možným? Po pravdě, dnes mi takové počasí ani nevadí, člověk občas potřebuje odpočinek, proto si dám nohy nahoru a po dlouhé době otevřu jednu z mých oblíbených knížek a také si konečně vychutnám nové čaje, které skvěle poslouží v tak chladném dni :).

Dnešním obrázkovým článkem se však vrátím do dnů, kdy nás sluníčko ještě doprovázelo a hřálo po celý den. Konečně jsem měla štěstí vyvalit se u vody a nachytat trošku barvy, jenže to bych nebyla já, kdybych nechtěla pořídit pár fotek z tak krásného dne... vyfotit jsem se nechala v novém klobouku a šátcích, které mi nedávno přišly z Bigbrands. 

Přiznávám, že jsem se v klobouku cítila dost zvláštně, možná protože to byla má klóbrcová premiéra :D.

Nosíte klobouky nebo jiné pokrývky hlavy? 














Mějte se krásně!!! :) 




8 komentářů:

  1. Hezké fotky. Náhodou ti klobouček moc sluší :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Ten klobouk je skutku nádherný! moc ti sluší :) taky jsem podobní scháněla ale nějak mi na mě neseděl :D

    OdpovědětVymazat
  3. Klobouček ti padne jako ulitý :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky se povedly, moc Ti to sluší! Klobouk se mi líbí, u moře jsem měla vždycky kšiltovku, ještě jsem nenašla klobouk, který by mi úplně padl :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, já mám takový problém celkově s pokrývkami hlavy :D V kšiltovce vždy vypadám jak ušoplesk :D.

      Vymazat
  5. To jsou nádherné fotky :)! Já v létě žádné pokrývky nenosila, ale slabost pro klobouky mám, strašně se mi líbí a jednou je nakoupím ve velkém :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já, naopak, nikdy na klobouky nebyla, tedy, ne určitě na sobě, ale od té doby, co mám ten na fotkách, klobouky zbožňuji :) Takže, snad časem budou mít v mé skříni větší zastoupení :)

      Vymazat