čtvrtek 30. října 2014

Boty a tkaničky? Tak určitě!



Nevím jak u Vás v botníku, ale u mě převládá tkaničková mánie.  Ať už boty na podpatku nebo bez, šněrování je pro mě momentálně jakýsi kult. Postupně jsem se tak začala zaměřovat na šňůrky, které mi doma zbyly jen tak samotné, bez využití. A tak jsem začala provlékat a kombinovat a i když to není v módním světě žádná novinka, nadšeně zjišťuji, jak skvělý doplněk to může být. Jasně, na ty křiklavé barvy a extrémní rozdíly si moc nepotrpím, ale např. černá, bílá, hnědá, khaki či jiné přírodní a neutrální tóny bych kombinovala neustále.


Všeobecně mám moc ráda khaki barvu v kombinaci s černou, proto byly černé tkaničky pro tyto boty jasnou volbou.


Jeden z mnoha trendů letošního podzimu je modrá barva. Každopádně, ať už jsou módní tendence jakékoliv, moje láska k modré je z obrázku asi jasná.


Poslední obrázek není ani tak o tkaničkách, i když boty šněrovací jsou, jak o typu bot. Připomínají mi takové ty vojenské kanady, i když tyto jsou samozřejmě nižší, s ne tak masivní podešví. Odhaduji, že každý, kdo mě zná, by řekl, že se takové boty ke mě nehodí. Nejčastěji si pochoduji v botách na podpatku nebo v teniskách, takže bych se ani nedivila, kdyby se nad tím mnozí pozastavovali. Jenže mě doslova učarovaly, hned v první chvíli se mi v hlavě začalo rojit spoustu variací na outfity a navíc... znáte ten pocit, kdy máte chuť obléct si něco, co normálně nenosíte? 

A co Vy, řešíte tkaničky? :)

1 komentář:

  1. Kdysi jsem byla ujetá na tkaničky, nejlepší byly ty nejvíce barevné a nejlépe každá jiná :)

    OdpovědětVymazat