pondělí 13. října 2014

Recenze: Crème Prodigieuse Enrichie od NUXE

Dnes, po dlouhé době, bude řeč o značce Nuxe, a to konkrétně o pleťovém krému. Jak už jste z minulých článků zřejmě zjistili, Nuxe je mou oblíbenou kosmetickou značkou, proto mi při psaní tohoto článku, doslova pukalo srdce. Dnešní recenze totiž nebude chvalná, jako ty předchozí, i u mé kosmetické TOP značky jsem našla rest, který se nedá jen tak odpustit. Na druhou stranu je ale pravda, že krém až takový propadák není, určité plusy má a já jsem přesvědčená, že si své obdivovatele našel a najde, ale pro mě má za svou vysokou cenu celkem málo výhod a oproti svým bratříčkům to opravdu není žádný zázrak... ale teď už k detailům.



Krém pod názvem CRÈME PRODIGIEUSE ENRICHIE byl stejně jako všechny produkty značky Nuxe zabalen v papírové krabičce, uvnitř se pak nacházela plastová tubička v typicky čistě bílém vzhledu, se zeleným písmem a logem. Co nám to zelené písmo vůbec sděluje a slibuje? Krém má pleť ochránit před škodlivými vlivy, jako je např. stres, ten je totiž považován za jeden z nejhlavnějších příčin stárnutí pleti. Dále by měl pomáhat s únavou a nahodit obličeji zdravější svěžejší a vzhled, projasnit, vyživit a zhydratovat. Pokud trpíte na suchou pleť ať už po celém obličeji nebo jen na určitých místech, určitě znáte nepříjemný pocit pnutí, pálení a svědění, tak i proti takovému problému krém bojuje... no prostě samé superlativy. Když pak přičtete, pro Nuxe, slavné ingredience modrou slaměnku, nestařec a kakaový extrakt, které jsou skvělým antioxidantem, řeknete si WOW. Jelikož jsem měla velmi dobré zkušenosti s očním krémem a pleťovou maskou, žádné pochybnosti o novém produktu mě netrápily. Další společnou vlastností, která mě vždy přesvědčí, o kterou značku se jedná, je jemná květinová vůně s tónem svěžesti, a přestože si, co se týče nosu, na kytičky moc nepotrpím, toto aroma jsem si doslova zamilovala.


Konzistence je opět krémově gelová, díky čemuž se velmi dobře vstřebává, nezanechává mastný film a zároveň příjemně osvěžuje, při roztírání cítíte slibovaný komfort a pohodlí, po známém pnutí a pálení nezbude ani památky. Krém, díky své dobré roztíratelnosti a schopnosti pleť krásně zvláčnit, je vhodný také jako podklad pod make-up.
Teď už se konečně dostávám k věci, která mi vadí... Po nanesení je pleť opravdu zklidněná a jemná, jakoby plná vláhy, ale během pár minut už si nejsem tolik jistá, jestli jsem krém opravdu nanesla. Pleť se mi totiž začne vysušovat a často, obzvláště teď v chladném období, se mi začnou tvořit šupinky, takže mě to pak nutí krém nanášet častěji, tím pádem velká spotřeba a to už se nevyplatí. Což by pleťový krém, určený pro suchou pleť, nikdy neměl dopustit, proto se na mě nezlobte, když po zhodnocení takový produkt pošlu k průměrňákům, kteří bývají cenově dostupnější. Možná je krém vhodnější v teplejším období, kdy pleť vysoušením tolik netrpí a ba naopak jí stačí lehčí krém, který nezatěžuje. Jenže to už by nesměl mít na obale napsáno PRO SUCHOU PLEŤ.

Klady: vůně, vstřebatelnost, konzistence, svěží pocit při na nanášení a chvíli i poté, dobrý podklad pod make-up-
Zápory: nedostatečná hydratace (pleť se po chvíli začne vysušovat)

Pokud přece jen chcete krém vyzkoušet, zakoupit ho můžete v internetové parfumerii parfums.cz za 480 Kč, nepochybuji o tom, že někomu bude připadat dokonalý, ale já za takové peníze očekávám větší zázraky.

Na závěr však musím napsat, že i přestože dnešní recenze nebyla dvakrát pozitivní, na značku Nuxe jsem rozhodně nezanevřela a už se těším, až vám budu moci předat další své poznatky, doufejme už pozitivnější, než tomu bylo dnes.

Máte někdo zkušenosti se značkou NUXE? Jste s ní spokojeni?




Žádné komentáře:

Okomentovat